X
UWAGA: 9 lub więcej osób kwalifikuje się jako rezerwacja grupowa, zmień liczbę gości, aby powrócić do normalnego wyszukiwania.
Enquire Now HostelBookers Logo Group of 15 or more?

Our sister site HostelBookers can create a tailor-made booking plan for your large travel group.

Calle 9 #3-15, La Candelaria, Bogota, Kolumbia

************************************************** ******************
Nowe - darmowe obiady

Hey guys,

My, Twórcy hostelu muzykologii, są długie turystow czas z różnych krajów, które w między nami prawdopodobnie odwiedziliśmy ponad 100 krajów i spaliśmy w hostelach w każdym z nich. W Muzykologii staraliśmy się stworzyć, a mam nadzieję, że udało hostel marzeń. Hostel właśnie sposób chcielibyśmy znaleźć podczas podróży, realizacji mądrości Wybraliśmy po drodze, ale przede wszystkim stara się unikać rzeczy, których nauczyłem się nie robić z hostelu w którym mieszkaliśmy

Nasz pięknie odrestaurowany dom kolonialny ma 2 tarasy, ogród i hamaki na relaks na. Mamy najlepszą wyposażony bar, system nagłośnienia najwyższej jakości, personel mówi po angielsku, ciepłej wody z silnymi 24h ciśnienia, koce, jak twoja mama zostawi na swoim łóżku w domu, dostawką szerokiej, najlepsze materace na rynku, łazienki w większości naszych akademiki i możemy iść dalej.

Od wielu podróżnych kochają słowo wolne, oto niektóre z free, a mniej bezpłatnych usług :-) oferujemy:

- Darmowy wypełnić wszystko, co można zjeść śniadanie
- Free Dinner (z wyjątkiem niedziel i świąt narodowych Spaghetti Bolognese, Kurczak curry, Ajiaco -. Kolumbijska zupa, itp. Co noc inna płyta)
- Darmowe pościele
- Darmowe ręczniki
- Darmowy internet z skype / skaner / aparat fotograficzny / palnik
- Free WiFi
- Darmowe rozmowy lokalne
- Bezpłatny sejf w każdym akademiku pokoje z wtyczek elektrycznych bezpiecznie ładować swoje zabawki elektryczne
- Bezpłatne korzystanie z kuchni w hotelu
- Darmowe uśmiechy
- Bezpłatne zajęcia Salsa każdy czwartek
- Bezpłatna wymiana biblioteki
- Przechowalnia bagażu Frree
- Bezpłatne i kompletne informacje turystyczne o Bogocie i okolicy.
- Bezpłatne korzystanie z hostelu po kasie, do godziny 22:30, w tym prysznice i Internetu
- Bezpłatna rezerwacja taxi
- Darmowe gry i karty do gry
- Bezpłatna rezerwacja hosteli odsprzedaży wyboru
- Darmowa dostawa żywności
- Bar z całą noc happy hour (dlaczego ograniczać szczęścia do 2 godzin nocnych?)
- Pralnia
- IPod i MP3 stacje dokujące w toaletach
- Ładowanie rożny dla wszystkich króla telefonów komórkowych, odtwarzaczy multimedialnych, Pacers serca ..
- Wymiana walut
- Niedziela noc grill
- 24h
- Nocny strażnik
- Odbiór z lotniska (25.000 COP)
- Nie ma godziny policyjnej, no lockout
- Bar piątek impreza Party Bus
- Bardzo tanie rozmowy międzynarodowe
- Restauracja z szerokim wyborem wegetariańskie
- W schronisku nauczyciela hiszpańskiego

Nie ma jednak znacznie więcej do podróżowania nie tylko pobyt w hostelu, który oferuje wszystkie te wspaniałe usługi i zabawy co noc. Jak podróżnych, chwilę zostawiliśmy nasz kraj ojczysty mamy w sposób wykonane całą część świata naszego życia teraz. Nie możemy już dłużej ignorować sytuacji w Zimbabwe, głód w Brazylii, ludobójstwo w Darfurze, wycinanie lasów deszczowych, zanieczyszczenia, globalne ogrzewanie i niestety lista nie ma końca. Tak, wiemy, że wszyscy mamy to poczucie, że my, mała jednostka nie może zrobić nic o tych wielkich problemów, ale jak powiedział Obama w swojej kampanii wyborczej, tak, możemy!

Mamy tutaj w Muzykologii mają szczęście mieć taki piękny kraj jak Kolumbia gospodarz nas i podziel swoje społeczne i kulturowe tajemnice z nami. Jednak nie tylko możemy otrzymać, musimy dać też. Pomagamy biednym rodzinom w naszym sąsiedztwie w podstawowe artykuły żywnościowe finansowane z naszych pieniędzy, a darowizny podróżujący zostawić dla tej przyczyny. Mamy recyklingu! Wszystko z drewna stosowane w budynku hostelu, z łóżkami piętrowymi do baru i recepcji, jest drewno z rozbiórki. Nie jedno drzewo skończyło się jak meble z naszego powodu. Jesteśmy sponsorem na miesiąc sierotą dziecko w Colombia.It trwa tylko 1 dolar dziennie, aby zmienić życie Childs (mniej niż butelka piwa) i jest jeszcze o wiele więcej możemy zrobić. Przez pobyt w naszym pensjonacie można bezpośrednio pomagając wszystkie te przyczyny, ponieważ część wszystkich dochodów jest bok o tych sprawach.

Nie zrozumcie nas źle. Nawet jeśli nie jesteś z nami, będziemy nadal kontynuować finansowanie tych projektów i szukają nowych sposobów możemy przyczynić się jak to nasi dyrektorzy i przekonań w życiu i są one o wiele bardziej istotne niż kilka bardziej lub kilka osób mniej w naszych house. Jednak razem z wami możemy zrobić o wiele więcej niż my sami.

Więc proszę, chodź i pozwól nam dać muzykę rockową duszę!

Szczęśliwej podróży do nas wszystkich
Hostel Muzykologia

Szukaj dostępnych

Zasady anulowania

Ten obiekt ma politykę anulowania 1dni.
Nie anulowanie na czas pociąga za sobą opłatę w wysokości pierwszej nocy pobytu.

Musicology Hostel Located at Calle 9 #3-15, La Candelaria, Bogota.
Colombia
Bogota Cundinamarca Calle 9 #3-15, La Candelaria
82% 281
4.5942954 -74.0729892
Musicology Hostel
    Pokoje dostępne     10 łóżka Sala Sypialna Z Łazienką/wc     8 łóżka Sala Sypialna Z Łazienką/wc     4 łóżka Sala Sypialna Z Łazienką/wc     6 łóżka Sala Sypialna     4 łóżka Sala Sypialna