X
UWAGA: 9 lub więcej osób kwalifikuje się jako rezerwacja grupowa, zmień liczbę gości, aby powrócić do normalnego wyszukiwania.
Enquire Now HostelBookers Logo Group of 15 or more?

Our sister site HostelBookers can create a tailor-made booking plan for your large travel group.

Wskazówki dojazdu do Knockree Hostel (Hostelling International)

Lackan, Lackandarragh, Enniskerry, Wicklow, Irlandia

• 93%Atmosfera
  • 84%Czystość
  • 91%Udogodnienia

Przetłumaczone przez Google Nawigacji satelitarnej - jeśli satnav wspiera szerokość i długość geograficzną:
Decimal: lat 53,1723
długo -6,2219
Min i Godziny: szer. 53 DEGR. 10,3 min. Na północ
długi 6 degr. 13,3 min. Zachód

Samochodem lub autokarem
Aby Enniskerry Wioska
Z Dublina
M50 Southbound na N11 Southbound, przeszłości Bray północy, a następnie wyjść w lewo w Bray South, Greystones oznakowanych & Enniskerry, wziąć ostatniego zjazdu z ronda oznakowane Enniskerry i przejechać przez most z powrotem na N11 w kierunku północnym, a następnie bezpośrednio po lewej stronie obok (pobyt w pasie poślizgu) przed zieleni Kładka na R117 - Glencree kierunek - do Enniskerry wsi
Z SE (Wexford & Bray South)
N11 kierunku północnym: przeszłość zjeździe 1-cie dla Bray (North) wyłączyć w lewo na R117 przed zielonym mostku - Glencree kierunku - do Enniskerry wsi
Od Bray (North)
Na Starym Junction Conna: Skręć w lewo w kierunku północnym Starym Connaught Ave, (w kierunku południowym skręcić w prawo na skrzyżowaniu), a następnie w lewo na skrzyżowaniu Conna wsi Starego z Thorndale Rd (oznakowane St Gerards School) a następnie ostro w prawo na Ballymaan Drogowy (oznakowane Old Dunlaoghaire Golf Club) dalej 2 km, a następnie w lewo na skrzyżowaniu Klasztor Krzyża (Texaco Garaż) 1 km w dół do Enniskerry wsi
Od Shankill / Loughlinstown
Old Dublin Road (in / out of Loughlinstown / Shankill) na Stonebridge drogi lub Old Road Bray z Woodbrook na Crinken / Ballybride Drogowy / Ferndale Road Rathmichael Drogowego (prawo Rathmichael Kościoła) na Ballycorus Road, na skrzyżowaniu ze światłami w Ballycorus-Kilternan skręcić w lewo na starej drodze Enniskerry do Krzyża Klasztor (Texaco Garage - Spar Express) skręcać w lewo do wsi Enniskerry

Aby Hostel od Enniskerry Wsi
Weź prawo widelca Monument (sklep Spar po prawej), Glencree kierunek, przeszłość Owoce i warzywa na lewej sklep nadal pod górę 3 km na Kilgarron Hill stare sklepach Kilgarron / PO na lewo, pole GAA na prawo, przez Kilmolin na dysku Glencree, przechodzą ostatni autobus -stop na lewo, lay-by w porządku, nadal ok. innego 2,5 km, Brook Cottage Guest House na lewym, Farm Cherryhill na prawo.
Samochodem, autokarem małej lub minibusem
Weź następny zakręt w lewo (To jest tylko oznakowane turn) downhill pisał dla "wodospad", Oak Lawn B & B "i" Youth Hostel Knockree ". Na skrzyżowaniu na Old Schoolhouse Annacrivey, masz do czynienia niebieski słup z napisem "Hostel", oznakowana na prawo do "Oak Lawn B & B" i "Youth Hostel Knockree". Weź ostry tutaj zjazd, na mostku, z powrotem pod górę Oak Lawn Guest House przepustka na lewo, później nowa bungalow "Łąka Finowie", a następnie ślepego zakrętu w lewo, dalej na dotychczasowych Farm Glaskenny po lewej stronie, przejdź ok. kolejny 1 km po ostatnim domu - nowy biały budynek na lewo, aż zobaczysz maszty na lewo i schroniska po prawej stronie.
Parking jest z tyłu, obok budynku.
Duży Coach
Nie podejmuje pierwszą w lewo (oznakowane na schroniska i trawnik wodospad i Oak jak wyżej).
Dalej w górę Glencree 4 km ok. Szkołę Curtlestown dysku mijania i Kościół na prawo i Cloon Oak Glen na lewym i Cloon Drewno na prawo. The 'Wicklow Way' podróże wzdłuż tej drogi aż do następnego skrzyżowania w ubiegłym Lodge Barnamire.
Na Barnamire "Wspólnota Area Alert" Znak na lewo, tam jest mały skręcić w lewo obok hostelu i znaki Wicklow Way (old-style małe brązowe Znak z logo hostel, No Name) maksymalnie krótkim pasie wąski (tylko na tyle szeroki, dla coach), zabezpieczenia na każdej stronie, która rozszerza się na szczycie. Skręcać w prawo i dalej ok. 5 km przez Dolinę Glencree aż do lay-by/turning-circle w Knockree Hill, który jest Drogą Wicklow miejsce postoju dla Knockree. Way Wicklow jest oznakowane każdej strony drogi. Zostaw Trener tutaj i dalej pieszo 300m do schroniska.

TRANSPORTU PUBLICZNEGO
Bus Dublin numer trasy 44 z Dublina do Wioski Enniskerry. Pieszo od wsi Enniskerry - samą trasą jak samochodem
lub taksówką od miejscowości Enniskerry - ok. 15 €.

DART (Pociąg elektryczny) z Dublin Connolly do Bray.
Dublin Bus 185 trasa numer z Bray do dworca na dysku Glencree przez Enniskerry.
Spacer 35 minut do hostelu po tej samej trasie, jak samochodem od przystanku autobusowego (Brook Cottage)