X
UWAGA: 9 lub więcej osób kwalifikuje się jako rezerwacja grupowa, zmień liczbę gości, aby powrócić do normalnego wyszukiwania.
Enquire Now HostelBookers Logo Group of 15 or more?

Our sister site HostelBookers can create a tailor-made booking plan for your large travel group.

Corner of Chaou & Kokkinou 64, Chania, Grecja

Informacje O Placówce:

Przetłumaczone przez Google
** PRZECZYTAJ INFO O NASZYCH wspólnych sypialniach **
Pokoje wieloosobowe SĄ w innym budynku 20 minut spacerem podczas gdy nasze studia są zaledwie 10 minut spacerem od centrum .. Dorms nie są w obrazach .. STILL pieszo ..
Będąc blisko CENTRUM oszczędność pieniędzy ..
Everyhting dzieje się w Chania ..
Większość obecnych opinie nie są o naszych pokojach akademika., Ale o naszych prywatnych pracowniach, które są na zdjęciu i są w miejscu bardziej centralnym i lepiej ..
W pokojach akademika nie mogą być razem w tym samym pokoju ..

Nasze studia są z podwójnymi łóżkami lub łóżkami pojedynczymi.

Wszystkie pokoje wyposażone są w pełni wyposażoną kuchnię, telewizor, klimatyzację, balkon.

Jesteśmy zaledwie 50 metrów od naszej pięknej, piaszczystej plaży i jest wiele wspaniałych restauracji na plaży. To wielka plaża z wielkim uczuciem w letnie wieczory.
Mamy również otworzył cofeehouse Internetu ..

Chania, jest piękne i malownicze miasto z przypomnienia przeszłości na każdym rogu. Chania to główne miasto na zachodzie Krety, i tutaj można odwiedzić niektóre z najpiękniejszych atrakcji przyrodniczych i plaż w Grecji.
Można wędrować przez Wąwóz Samaria w jeden dzień ..... Wycieczka do pierwszego klasztoru Krecie w Agia Triada obszarze -1000 roku starego ... Odwiedź białe i różowe piaszczyste plaże unikalne na Krecie .. Stavros Lagoon, Balos Lagoon , Elafonisi Island, Falasarna Bay ....!

Proszę czasie zimy skontaktować się przed przyjazdem w celu zorganizowania zameldowania i przenieść gdy transfer jest możliwy

****** Pokoje wieloosobowe REZERWACJI ******
Constantino za Pokoje sypialne są w innym budynku z jednego na zdjęciu ... To nie jest jak w centrum i nowe, ale zapewniamy podstawowe wyposażenie .. Istnieją łazienki, lodówka, i coś do kawy ..
i balkon .. To miejsce jest 20 minut spacerem od centrum, ale blisko do plaży 150 metrów ... proste, ale czyste ...

Niektóre wcześniejsze Recenzje klientów
Dzięki All;

Heather z Kanady napisał;
Kochamy-Kochaliśmy nasz pobyt w Studios Constanio jest w Chanii! Nasz gospodarz był tak łaskawy i piękny, zbieranie nas i daje nam mnóstwo porad na temat pięknego miasta i zachodnim brzegu Krety (wynajęliśmy samochód - świetny pomysł). Naszym jedynym rozczarowaniem było to, że nie mogliśmy zostać dłużej! Mogliśmy dojść do plaży w ciągu 2 minut, a miasto w mniej niż 15 wzdłuż brzegu. Wkrótce, piękne cafe Internet są w renowacji zostanie uruchomiony i będzie piękny, zbyt! Dzięki za wszystko Constantino, będziemy z powrotem! Nasza propozycja jedna będzie mieć podstawowe zszywki w studio kuchni (sól, pieprz, cukier, oliwa z oliwek, a może niektóre herbaty!). Ciao!

Adam z Australii napisał;
Constantino był absolutny pomocy i pokazał nam najlepsze rzeczy do zrobienia w Chanii (Sumaria Gorge jest koniecznością). Bardzo pomocny i doskonała lokalizacja w pobliżu portu. Skończyło się na nasz pobyt i umieścić Chania i Kretę, jak musi na każdej zwiedzaniem wyspy wakacje!

Willy z Singapuru napisał;
Jedno z najlepszych miejsc w jakim byłem wart swojej ceny. Personel jest bardzo przyjazny i pomocny. Gorąco polecam

Ben z Kanady napisał;
Constantino (właściciel) był niesamowity od chwili dotarliśmy tam. Początkowo tylko do pobytu 2 dni, ale zatrzymaliśmy się na 9. Zwrócił uwagę, wszędzie nam iść i jak się tam dostać. Dał nam dobrą stawkę dla Internetu oraz bezpłatne napoje. Pokój był świetny, mieliśmy własną kuchnię i był parę minut od plaży. Szczerze mówiąc był to jeden z najpiękniejszych i najbardziej atrakcyjnych miejsc w jakich zatrzymaliśmy się w ciągu ostatnich 3 miesięcy naszej podróży. Kiedy wrócimy do Chania będziemy się tutaj. :)

Kyle z Anglii napisał;
Nie zdawałem sobie sprawy, że nie powiedział, jak fantastyczny pobyt był! I bardzo mi się podobało, a ja na pewno wracamy! Miałeś wspaniały gospodarz!

Manprit z Kanady napisał;
Po prostu idealne miejsce na pobyt i Constantino jest niesamowite, Kreta jest piękna.

Szukaj dostępnych

• Najnowsza opinia

Przetłumaczone przez Google
    Mieszkanie Mieszkałem w było świetne z dużymi łóżkami. Kichen wszystko, więc można zrobić własny obiad. Toaletą i prysznicem w środku. I wielki balkon z widokiem na morze vew. 50 m od plaży i 400 m od Starego Miasta doskonałej lokalizacji. Konossos daytripp było bardzo ciekawie i nie, t kosztować więcej niż 29 +6 euro za dużo. Byłem bardzo zadowolony z mojego pobytu. MIKE SZWECJA.
    Czytaj więcej
  • Zobacz wszystkie opinie »

Zasady anulowania

Ten obiekt ma politykę anulowania 1dni.
Nie anulowanie na czas pociąga za sobą opłatę w wysokości pierwszej nocy pobytu.

Constantinos Studios Located at Corner of Chaou & Kokkinou 64, , Chania.
Greece
Chania Crete 73134 Corner of Chaou & Kokkinou 64
81% 134
35.5134873 24.0082812
Constantinos Studios
    Pokoje dostępne     Standard 3 łóżka Sala Sypialna Z Łazienką/wc     Standard Jednoosobowy, Prywatny Z Łazienką/wc     3 łóżka Prywatny Z Łazienką/wc     Prywatny Z 2 Łóżkami Z Łazienką/wc     Standard Osobne Łóżko Podwójne Z Łazienką/wc     Standard 2 łóżka Sala Sypialna Z Łazienką/wc